Το 356 π.Χ. ένας παράξενος τύπος, ο Ηρόστρατος, πυρπόλησε τον περίφημο ναό της Αρτέμιδας, ένα απ' τα επτά θαύματα της αρχαιότητας, με σκοπό ν' απαθανατιστεί, έστω αρνητικά, αφού δεν μπορούσε θετικά! Ό,τι περιλαμβάνει το ιστολόγιο αυτό αφορά τους συγχρόνους του.

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Η Στάση του Νίκα...

«...Το σχέδιο απομόνωσης των λαθρομεταναστών δεν χωράει άλλη αναβολή». Ιδού το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει το «Βήμα» της Κυριακής. Πρόκειται για φιλότιμη - και εξώφθαλμη - προσπάθεια από μεριάς της εφημερίδας να πείσει (για την ακρίβεια: να προσανατολίσει) τους αναγνώστες της ότι είναι «το μεταναστευτικό (που πρέπει να) κυριαρχεί στην προεκλογική αρένα»...

Αντί, δηλαδή, οι «σωτήρες» να απολογούνται στο λαό για τα μνημόνια, για τους κομμένους μισθούς και συντάξεις, για την ανεργία, για τις απολύσεις και την δυστυχία, αντί τα κόμματα που στηρίζει το «Βήμα» να απολογούνται για το γεγονός ότι μισό αιώνα μετά τις καραβιές του '60 στην Αυστραλία, την Αμερική και τη Γερμανία, ένα νέο μεταναστευτικό κύμα απεγνωσμένων Ελλήνων εργαζομένων βρίσκεται επί θύραις, αντί οι φίλοι του «Βήματος» να εξαναγκαστούν να μιλήσουν για τα όσα μακάβρια έχουν ήδη σχεδιάσει για την επόμενη κιόλας μέρα των εκλογών, το «Βήμα» κάνει ό,τι περνά από το χέρι του ώστε να καταληφθεί η προεκλογική περίοδος απ' ό,τι επιθυμεί η πολιτική και η τάξη που υπηρετεί: Από την «μεταναστοφαγία».

Και πράγματι, στην «αρένα» τους την προεκλογική, αυτό θέλουν να κυριαρχήσει. Γιατί στην «αρένα» τους, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει τίποτα που να θυμίζει «άρτο», όλος ο χώρος και ο χρόνος πρέπει να καταληφθεί από τα «θεάματα». Οσο πιο άγρια, δε, είναι τα «θεάματα», τόσο πιο αποπροσανατολιστικά καθίστανται.

Ως εκ τούτου, τι πιο... εξαιρετικό «θέαμα» για το «Βήμα» (σ.σ.: την εφημερίδα της «δημοκρατικής παρατάξεως», παρακαλώ...) από την κατασκευή μιας «αρένας» όπου τα εκατομμύρια των «ημιάνεργων» των 400 ευρώ, από κοινού με το 1,5 εκατομμύριο των ολοκληρωτικά ανέργων, θα στοιβαχτούν όλοι μαζί στην κερκίδα για να οδηγηθούν στην κάλπη αφού προηγουμένως θα έχουν αποχαυνωθεί και εξαχρειωθεί από το «θέαμα» των θηρίων να κατασπαράζουν μετανάστες.

Η «αρένα» τους, βέβαια, έχει ένα... κατασκευαστικό πρόβλημα: Ο,τι «αρχιτεκτονικό» σχέδιο κι αν επιλέξουν για να την στήσουν. Ο,τι μακιγιάρισμα χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν τον υφέρποντα ρατσισμό των διάσπαρτων κλακαδόρων τους. Με όση ψηφοθηρική επιμέλεια κι αν εκμεταλλευτούν το αίσθημα ανασφάλειας και τα εκρηκτικά προβλήματα που συνδέονται με το μεταναστευτικό στο κέντρο της Αθήνας (σ.σ.: προβλήματα που οι ίδιοι τα δημιούργησαν και τώρα τα αξιοποιούν αναπαράγοντάς τα πολλαπλασιαμένα με το δηλητήριο της μισανθρωπιάς), στην «αρένα» τους δεν υπάρχει «τυφλό» σημείο».

Που σημαίνει πως ό,τι και να κάνουν, τους πραιτοριανούς που είναι εγκατεστημένοι στις θέσεις των «επισήμων» δεν μπορούν να τους κρύψουν. Τα πρόσωπά τους φαίνονται από παντού πεντακάθαρα.

Δείτε τους, λοιπόν: Οι πραιτοριανοί, υπό τις διαταγές των οποίων ρίχνονται στα θηρία και στα στρατόπεδα συγκέντρωσης οι μετανάστες, είναι οι ίδιοι -οι στυγνοί και αδίστακτοι εκείνοι πραιτοριανοί της τάξης των χορτάτων- που πριν ρίξουν το ανάθεμα στους μετανάστες, πρώτα έριξαν στο εργασιακό δουλεμπόριο και στην σκλαβιά της φτώχειας, πρώτα μετέτρεψαν σε είλωτες και σε μετανάστες - μέσα στην ίδια τους τη χώρα - τα δέκα εκατομμύρια των Ελλήνων της εργασίας και της βιοπάλης.

Αυτά οι είλωτες τα βλέπουν. Και προφανώς όσοι χτίζουν «αρένες» κάνουν μεγάλο λάθος αν νομίζουν ότι η κατάληξη της «Στάσης του Νίκα» είναι η μόνη εκδοχή που μπορεί να υπάρξει στην Ιστορία...

Του Νίκου Μπογιόπουλου
Ριζοσπάστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου