Ο υπουργός Εσωτερικών κ. Αργύρης Ντινόπουλος έχει δώσει δείγματα γραφής εδώ και χρόνια. Ούτε είχαμε καμία απαίτηση φυσικά από τα μέλη της κυβέρνησης Σαμαρά του διανοητικού επιπέδου των Γεωργιάδηδων να επιδεικνύουν σοβαρότητα.
Το αυτονόητο αποτελεί κατόρθωμα για τους απίθανους πολιτικούς καραγκιόζηδες που κυβερνούν αυτόν τον τόπο. Πήγε πρώτη φορά ο κ. Ντινόπουλος στο μετρό, έβαλε να τον βγάλουν φωτογραφία και μετά τη μοίρασε στα ΜΜΕ και βγήκε και στα κανάλια λέγοντας πόσο σπουδαία είναι η κίνηση του!
Το γεγονός ότι ένας υπουργός για να μετακινηθεί δεν χρειάζεται λιμουζίνες και στρατιές συνοδών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα των Σαμαροβενιζέλων είναι αιτία αυτοπροβολής και αποθέωσης. Ο κ. Ντινόπουλος μας θύμισε έναν άλλο επίσης γραφικό γελωτοποιό, πρώην υπουργό Μεταφορών της ΝΔ, τον κ. Μιχάλη Λιάπη (ο οποίος τα τελευταία δυο χρόνια κυκλοφορούσε και με πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας στο αυτοκίνητό του):
Με αφορμή πάντως τα καραγκιοζιλίκια του κ. υπουργού Εσωτερικών της πιο γελοίας κυβέρνησης της Μεταπολίτευσης παραθέτουμε πρόσφατο άρθρο του δημοσιογράφου Γιώργου Δελαστίκ στην εφημερίδα Έθνος σχετικά με τη μεγάλη μείωση των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και την δραματική εν γένει κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών:
Δραματική η μείωση επιβατών στις συγκοινωνίες
Σαν φάντασμα πλανιέται πάνω από την Αθήνα η φήμη ότι «σήμερα ο κόσμος χρησιμοποιεί πολύ συχνότερα και πολύ περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς», το μετρό, τα λεωφορεία, τον ηλεκτρικό, τα τρόλεϊ, το τραμ. Συχνά, μάλιστα, το βλέπουμε κάπου κάπου και γραμμένο σε εφημερίδες ή περιοδικά. Δεν αμφιβάλλουμε ότι δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούσαν μέσα μαζικής μεταφοράς παρά σπάνια ή ποτέ, τώρα τα χρησιμοποιούν πολύ συχνότερα ή και σχεδόν αποκλειστικά λόγω της κρίσης. Περί αυτού δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οποιος, όμως, ισχυρίζεται ότι σήμερα μετακινείται με τα ΜΜΜ περισσότερος κόσμος από παλιότερα, από όσοι μετακινούνταν π.χ. πριν από μία πενταετία με αυτά, είναι προφανώς άσχετος με το αντικείμενο. Οι αριθμοί του ΟΑΣΑ, του Οργανισμού των Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, είναι καταλυτικοί. Το 2013 καθόλου περισσότερες δεν ήταν οι επιβιβάσεις στα ΜΜΜ από το 2009! Ηταν δραματικά λιγότερες! Είχε χαθεί το ένα τέταρτο των επιβιβάσεων - πράγμα που σημαίνει ότι οι επιβιβάσεις σε μετρό, ηλεκτρικό, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ ήταν κατά... 210 εκατομμύρια λιγότερες! Από 855 εκατομμύρια επιβιβάσεις που υπήρξαν το 2009, μετά από τέσσερα χρόνια κρίσης, στο τέλος του 2013, ο αριθμός των επιβιβάσεων είχε καταβαραθρωθεί στα 645 εκατομμύρια!
Αν κάποιος παρασύρεται από το γεγονός ότι σε σταθμούς του ηλεκτρικού ή και σε κάποιες στάσεις λεωφορείων βλέπει να περιμένει περισσότερος κόσμος από παλιότερα, η εξήγηση είναι τραγικά απλή. Οφείλεται απλούστατα στο γεγονός ότι οι συρμοί του ηλεκτρικού ή τα λεωφορεία περνούν τώρα πολύ αραιότερα! Πριν από μία δεκαετία π.χ. οι συρμοί του ηλεκτρικού περνούσαν κάθε 3 ή 5 λεπτά. Τώρα περνούν περίπου κάθε 6 λεπτά και αν βραδιάσει ή είναι Σάββατο ή Κυριακή κάθε... 10 λεπτά! Μερικές φορές κάνουν και 11 ή 12, σπανίως κάποτε και ένα ή δύο λεπτά παραπάνω. Στους παλαιούς χρήστες του ηλεκτρικού ξυπνούν αναμνήσεις της δεκαετίας του... 1980!
Οι αχρείοι μάνατζερ των π.χ. λεωφορείων απέλυσαν το ένα τέταρτο των οδηγών λεωφορείων για να ισοσκελίσουν τον προϋπολογισμό μειώνοντας τα έξοδα μισθοδοσίας και φυσικά δεν τους καίγεται καρφάκι για το γεγονός ότι ο κοσμάκης πρέπει να περιμένει πολύ περισσότερο χρόνο στη στάση - 20, 30 ή και 40 λεπτά της ώρας ανάλογα με τη γραμμή! Είχαν 4.700 οδηγούς λεωφορείων το 2010, τους μείωσαν στους 3.600 το 2013, απολύοντας τον έναν στους τέσσερις! Οδηγοί λεωφορείων του ΟΟΣΑ καταγγέλλουν ότι 820 λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα, όταν στις ώρες αιχμής -προσοχή, στις ώρες αιχμής, όχι συνεχώς- κυκλοφορούν όλα κι όλα 1.200 λεωφορεία. Κυκλοφορούν δηλαδή το μάξιμουμ 1.200 λεωφορεία και 800 κάθονται ακινητοποιημένα επειδή ο ΟΟΣΑ δεν έχει... οδηγούς να τα οδηγήσουν! Τους έχει απολύσει!!!
Είναι να τρελαίνεται κανείς, πραγματικά. Δεν χρειάζεται φιλοσοφία πάντως για να καταλάβει κανείς ότι οι επιβάτες των ΜΜΜ μειώθηκαν κατά 200 εκατομμύρια επιβιβάσεις εξαιτίας και μόνο της μνημονιακής κατάρρευσης της χώρας μας. Οταν οι άνεργοι την πενταετία 2009-2013 αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα εκατομμύριο άτομα, δεν είναι λογικό να μειώνονται οι μετακινήσεις στην πρωτεύουσα; Πού να πάει ο κόσμος αφού δεν δουλεύει, βόλτες να κάνει; Αφήστε δε που οι «φωστήρες» των μνημονιακών κυβερνήσεων την ίδια στιγμή που κατεδάφιζαν με την πολιτική τους και έριχναν στα τάρταρα την ελληνική οικονομία προκαλώντας πρωτοφανή κρίση στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή από 80 λεπτά που είχε το ενιαίο εισιτήριο για όλα τα ΜΜΜ το 2008, το... αύξαναν κατά 75% (!) πηγαίνοντάς το στο 1,40 ευρώ και μάλιστα πίεζαν ασφυκτικά να το αυξήσουν κι άλλο!
Αριστα έπραξαν μειώνοντας την τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μεταφορικά μέσα από τα 45 ευρώ στα 30 ευρώ. Είναι, όμως, τόσο το μίσος τους προς τα οικονομικά κατώτατα λαϊκά στρώματα ώστε τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία και τρόλεϊ (συν το τραμ) μόνο, αντί να της μειώσουν την τιμή, την... αύξησαν κατά 50% - την πήγαν από τα 20 ευρώ στα 30 καταργώντας την και αφήνοντας σε κυκλοφορία μόνο αυτή για όλα τα μέσα! Θα πάει με το μετρό στα... Λιόσια ή στη Νίκαια ο δυστυχής κάτοικός τους; Οταν την ώρα που φτύνει αίμα για να τα φέρει βόλτα, του αυξάνουν κατά 50% το κόστος μετακίνησης, δεν τον ωθούν να γίνει λαθρεπιβάτης; Σκασίλα τους, θα πει κανείς και θα έχει δίκιο.
Το αυτονόητο αποτελεί κατόρθωμα για τους απίθανους πολιτικούς καραγκιόζηδες που κυβερνούν αυτόν τον τόπο. Πήγε πρώτη φορά ο κ. Ντινόπουλος στο μετρό, έβαλε να τον βγάλουν φωτογραφία και μετά τη μοίρασε στα ΜΜΕ και βγήκε και στα κανάλια λέγοντας πόσο σπουδαία είναι η κίνηση του!
Το γεγονός ότι ένας υπουργός για να μετακινηθεί δεν χρειάζεται λιμουζίνες και στρατιές συνοδών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα των Σαμαροβενιζέλων είναι αιτία αυτοπροβολής και αποθέωσης. Ο κ. Ντινόπουλος μας θύμισε έναν άλλο επίσης γραφικό γελωτοποιό, πρώην υπουργό Μεταφορών της ΝΔ, τον κ. Μιχάλη Λιάπη (ο οποίος τα τελευταία δυο χρόνια κυκλοφορούσε και με πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας στο αυτοκίνητό του):
Με αφορμή πάντως τα καραγκιοζιλίκια του κ. υπουργού Εσωτερικών της πιο γελοίας κυβέρνησης της Μεταπολίτευσης παραθέτουμε πρόσφατο άρθρο του δημοσιογράφου Γιώργου Δελαστίκ στην εφημερίδα Έθνος σχετικά με τη μεγάλη μείωση των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και την δραματική εν γένει κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών:
Δραματική η μείωση επιβατών στις συγκοινωνίες
Σαν φάντασμα πλανιέται πάνω από την Αθήνα η φήμη ότι «σήμερα ο κόσμος χρησιμοποιεί πολύ συχνότερα και πολύ περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς», το μετρό, τα λεωφορεία, τον ηλεκτρικό, τα τρόλεϊ, το τραμ. Συχνά, μάλιστα, το βλέπουμε κάπου κάπου και γραμμένο σε εφημερίδες ή περιοδικά. Δεν αμφιβάλλουμε ότι δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούσαν μέσα μαζικής μεταφοράς παρά σπάνια ή ποτέ, τώρα τα χρησιμοποιούν πολύ συχνότερα ή και σχεδόν αποκλειστικά λόγω της κρίσης. Περί αυτού δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Οποιος, όμως, ισχυρίζεται ότι σήμερα μετακινείται με τα ΜΜΜ περισσότερος κόσμος από παλιότερα, από όσοι μετακινούνταν π.χ. πριν από μία πενταετία με αυτά, είναι προφανώς άσχετος με το αντικείμενο. Οι αριθμοί του ΟΑΣΑ, του Οργανισμού των Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, είναι καταλυτικοί. Το 2013 καθόλου περισσότερες δεν ήταν οι επιβιβάσεις στα ΜΜΜ από το 2009! Ηταν δραματικά λιγότερες! Είχε χαθεί το ένα τέταρτο των επιβιβάσεων - πράγμα που σημαίνει ότι οι επιβιβάσεις σε μετρό, ηλεκτρικό, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ ήταν κατά... 210 εκατομμύρια λιγότερες! Από 855 εκατομμύρια επιβιβάσεις που υπήρξαν το 2009, μετά από τέσσερα χρόνια κρίσης, στο τέλος του 2013, ο αριθμός των επιβιβάσεων είχε καταβαραθρωθεί στα 645 εκατομμύρια!
Αν κάποιος παρασύρεται από το γεγονός ότι σε σταθμούς του ηλεκτρικού ή και σε κάποιες στάσεις λεωφορείων βλέπει να περιμένει περισσότερος κόσμος από παλιότερα, η εξήγηση είναι τραγικά απλή. Οφείλεται απλούστατα στο γεγονός ότι οι συρμοί του ηλεκτρικού ή τα λεωφορεία περνούν τώρα πολύ αραιότερα! Πριν από μία δεκαετία π.χ. οι συρμοί του ηλεκτρικού περνούσαν κάθε 3 ή 5 λεπτά. Τώρα περνούν περίπου κάθε 6 λεπτά και αν βραδιάσει ή είναι Σάββατο ή Κυριακή κάθε... 10 λεπτά! Μερικές φορές κάνουν και 11 ή 12, σπανίως κάποτε και ένα ή δύο λεπτά παραπάνω. Στους παλαιούς χρήστες του ηλεκτρικού ξυπνούν αναμνήσεις της δεκαετίας του... 1980!
Οι αχρείοι μάνατζερ των π.χ. λεωφορείων απέλυσαν το ένα τέταρτο των οδηγών λεωφορείων για να ισοσκελίσουν τον προϋπολογισμό μειώνοντας τα έξοδα μισθοδοσίας και φυσικά δεν τους καίγεται καρφάκι για το γεγονός ότι ο κοσμάκης πρέπει να περιμένει πολύ περισσότερο χρόνο στη στάση - 20, 30 ή και 40 λεπτά της ώρας ανάλογα με τη γραμμή! Είχαν 4.700 οδηγούς λεωφορείων το 2010, τους μείωσαν στους 3.600 το 2013, απολύοντας τον έναν στους τέσσερις! Οδηγοί λεωφορείων του ΟΟΣΑ καταγγέλλουν ότι 820 λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα, όταν στις ώρες αιχμής -προσοχή, στις ώρες αιχμής, όχι συνεχώς- κυκλοφορούν όλα κι όλα 1.200 λεωφορεία. Κυκλοφορούν δηλαδή το μάξιμουμ 1.200 λεωφορεία και 800 κάθονται ακινητοποιημένα επειδή ο ΟΟΣΑ δεν έχει... οδηγούς να τα οδηγήσουν! Τους έχει απολύσει!!!
Είναι να τρελαίνεται κανείς, πραγματικά. Δεν χρειάζεται φιλοσοφία πάντως για να καταλάβει κανείς ότι οι επιβάτες των ΜΜΜ μειώθηκαν κατά 200 εκατομμύρια επιβιβάσεις εξαιτίας και μόνο της μνημονιακής κατάρρευσης της χώρας μας. Οταν οι άνεργοι την πενταετία 2009-2013 αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα εκατομμύριο άτομα, δεν είναι λογικό να μειώνονται οι μετακινήσεις στην πρωτεύουσα; Πού να πάει ο κόσμος αφού δεν δουλεύει, βόλτες να κάνει; Αφήστε δε που οι «φωστήρες» των μνημονιακών κυβερνήσεων την ίδια στιγμή που κατεδάφιζαν με την πολιτική τους και έριχναν στα τάρταρα την ελληνική οικονομία προκαλώντας πρωτοφανή κρίση στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή από 80 λεπτά που είχε το ενιαίο εισιτήριο για όλα τα ΜΜΜ το 2008, το... αύξαναν κατά 75% (!) πηγαίνοντάς το στο 1,40 ευρώ και μάλιστα πίεζαν ασφυκτικά να το αυξήσουν κι άλλο!
Αριστα έπραξαν μειώνοντας την τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μεταφορικά μέσα από τα 45 ευρώ στα 30 ευρώ. Είναι, όμως, τόσο το μίσος τους προς τα οικονομικά κατώτατα λαϊκά στρώματα ώστε τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία και τρόλεϊ (συν το τραμ) μόνο, αντί να της μειώσουν την τιμή, την... αύξησαν κατά 50% - την πήγαν από τα 20 ευρώ στα 30 καταργώντας την και αφήνοντας σε κυκλοφορία μόνο αυτή για όλα τα μέσα! Θα πάει με το μετρό στα... Λιόσια ή στη Νίκαια ο δυστυχής κάτοικός τους; Οταν την ώρα που φτύνει αίμα για να τα φέρει βόλτα, του αυξάνουν κατά 50% το κόστος μετακίνησης, δεν τον ωθούν να γίνει λαθρεπιβάτης; Σκασίλα τους, θα πει κανείς και θα έχει δίκιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου