Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που αφορά τη χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της «Green Line» Light Rail Track (ελαφρύ μετρό) στην πόλη της Ιερουσαλήμ, προκρίθηκε η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.).
Το σχήμα υπό την ισραηλινή εταιρεία Pangea Projects Israel Ltd, στο οποίο συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ, προκρίθηκε χωρίς καμία επιφύλαξη, και σύντομα θα κληθεί να καταθέσει την τεχνική και οικονομική προσφορά της. Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισ. ευρώ και η ΣΤΑΣΥ (εφόσον η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος) θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, για εκτιμωμένη διάρκεια εκμετάλλευσης 15-20 έτη!!!
Η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει στην κοινοπραξία ως Operational & Maintenance Experience Provider σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας. «Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή προσπάθεια εξωστρέφειας μιας ελληνικής κρατικής εταιρείας στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και είναι αποτέλεσμα της υψηλής τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει στον τομέα της λειτουργίας και συντήρησης μέσων σταθερής τροχιάς. Θα πρέπει, τέλος, να σημειώσουμε ότι την προσπάθεια εξωστρέφειας της ΣΤΑΣΥ στήριξε και «αγκάλιασε», από την πρώτη στιγμή, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και η διοίκηση του ΟΑΣΑ, καθώς η ενδεχόμενη ανάληψη του έργου από την κοινοπραξία θα συμβάλλει τα μέγιστα αφενός στην μεγέθυνση των οικονομικών της ΣΤΑΣΥ και αφετέρου να γίνει το "σκαλοπάτι" για την περαιτέρω δραστηριοποίηση της εταιρείας σε ανάλογα, εκτός Ελλάδος, έργα», καταλήγει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Αν κρίνουμε από το έργο της ΣΤΑΣΥ στην Αθήνα, οι μετακινήσεις θα είναι δωρεάν για όλους και όλες και στην Ιερουσαλήμ, οι μπάρες εισόδου-εξόδου στους σταθμούς θα κλείσουν σε καμιά πενταετία, οι συμμορίες των ντόπιων και αλλοδαπών πορτοφολάδων θα κάνουν πάρτυ και τα δρομολόγια των συρμών θ' αραιώσουν ακόμη και κατά τις ώρες αιχμής.
Η ΣΤΑΣΥ μετά τη θυελλώδη επιτυχία της στο εσωτερικό και τις υποδειγματικές συγκοινωνίες των Αθηνών θέλει να στραφεί και στην αγορά του εξωτερικού για να καταστρέψει και τις συγκοινωνίες της Ιερουσαλήμ. Μαζί με την "τεχνογνωσία" ας εξάγουμε τουλάχιστον και τους πορτοφολάδες.
Βλ. επίσης: Εγκληματίες
Το σχήμα υπό την ισραηλινή εταιρεία Pangea Projects Israel Ltd, στο οποίο συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ, προκρίθηκε χωρίς καμία επιφύλαξη, και σύντομα θα κληθεί να καταθέσει την τεχνική και οικονομική προσφορά της. Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισ. ευρώ και η ΣΤΑΣΥ (εφόσον η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος) θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, για εκτιμωμένη διάρκεια εκμετάλλευσης 15-20 έτη!!!
Η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει στην κοινοπραξία ως Operational & Maintenance Experience Provider σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας. «Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή προσπάθεια εξωστρέφειας μιας ελληνικής κρατικής εταιρείας στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και είναι αποτέλεσμα της υψηλής τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει στον τομέα της λειτουργίας και συντήρησης μέσων σταθερής τροχιάς. Θα πρέπει, τέλος, να σημειώσουμε ότι την προσπάθεια εξωστρέφειας της ΣΤΑΣΥ στήριξε και «αγκάλιασε», από την πρώτη στιγμή, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και η διοίκηση του ΟΑΣΑ, καθώς η ενδεχόμενη ανάληψη του έργου από την κοινοπραξία θα συμβάλλει τα μέγιστα αφενός στην μεγέθυνση των οικονομικών της ΣΤΑΣΥ και αφετέρου να γίνει το "σκαλοπάτι" για την περαιτέρω δραστηριοποίηση της εταιρείας σε ανάλογα, εκτός Ελλάδος, έργα», καταλήγει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Αν κρίνουμε από το έργο της ΣΤΑΣΥ στην Αθήνα, οι μετακινήσεις θα είναι δωρεάν για όλους και όλες και στην Ιερουσαλήμ, οι μπάρες εισόδου-εξόδου στους σταθμούς θα κλείσουν σε καμιά πενταετία, οι συμμορίες των ντόπιων και αλλοδαπών πορτοφολάδων θα κάνουν πάρτυ και τα δρομολόγια των συρμών θ' αραιώσουν ακόμη και κατά τις ώρες αιχμής.
Η ΣΤΑΣΥ μετά τη θυελλώδη επιτυχία της στο εσωτερικό και τις υποδειγματικές συγκοινωνίες των Αθηνών θέλει να στραφεί και στην αγορά του εξωτερικού για να καταστρέψει και τις συγκοινωνίες της Ιερουσαλήμ. Μαζί με την "τεχνογνωσία" ας εξάγουμε τουλάχιστον και τους πορτοφολάδες.
Βλ. επίσης: Εγκληματίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου